FAQ


Trainingen algemeen

Zijn jullie trainingen geschikt voor mijn branche? - +

Onze trainingen zijn geschikt gemaakt voor alle branches in Nederland, voor kleinere startende ondernemingen tot multinationals zoals Shell. We trainen op alle lagen van overheidsinstellingen en hebben speciale tarieven voor non-profit organisaties.

Ik twijfel over welke training ik moet volgen, wat kan ik doen? - +

Als je het niet zeker weet, bel ons op 055 - 301 53 19. We hebben een specifieke scan om het juiste opleidingsplan voor je uit te zoeken. Onze specialisten zullen jouw opleidingsbehoefte vertrouwelijk behandelen.

Welke vaardigheden, talenten en ervaringen hebben jullie trainers? - +

Er zijn twee soorten trainers: diegene die praten en die met 'de voeten in de blubber staan'. Onze trainers behoren tot de laatste groep: ze verkopen zelf iedere dag, onderhandelen en presenteren, omdat ze ervan houden en om ervan te leven. Al onze trainers runnen hun eigen succesvolle bedrijven en hebben jobs gehad in boardrooms in de top van de Nederlandse industrie, zoals Shell, Achmea en Pfizer. We hebben trainers met specialismen zoals media, logistiek, advertising, gezondheidszorg, overheid, industrie en ICT. We bedienen alleen klanten met trainers met branche-ervaring en die gelijksoortige bedrijven hebben getraind in jouw sector.

Zijn de trainingen van Excellent erkend? - +

Ja, Excellent is lid van de NRTO en heeft het NRTO-keurmerk behaald. Dit officiële keurmerk biedt zekerheid dat onze trainingen aan hoge en actuele kwaliteitseisen voldoen.

Is het mogelijk om voor onze medewerkers een training op maat te verzorgen? - +

Dit is zeker mogelijk. Alle onze trainingen kunnen ook als incompany worden geboekt bij jou op locatie. Bij een incompany  wordt de training gegeven op de wijze die voor jou en jouw collega’s het beste uitkomt.

Meer weten? Neem dan contact op via 055 – 3015319 of stuur een e-mail naar info@excellenttrainers.nl 

Wat is het verschil tussen een open training en een incompany training? - +

Voor open trainingen nodigen we maximaal acht mensen uit vanuit diverse bedrijven. Onze evaluaties zijn buitengewoon goed – mensen zijn erg tevreden over de trainingen. Het voordeel van een open training is dat het goedkoper is als één tot drie van uw mensen getraind willen worden. Het is een mooie netwerkkans en je ontvangt veel inzichten over bedrijven die je tot klant wilt maken.

Een incompany training is efficiënt wanneer je vier of meer mensen wilt trainen. Een incompany training is geen standaard training, maar iedere training wordt op maat gemaakt voor jouw situatie, jouw markt, specifiek gericht op jouw mensen.

Hoe bepalen jullie mijn natuurlijke stijl en die van mijn team voor incompany trainingen? - +

Voor succesvolle incompany trainingen moeten we zoveel mogelijk weten over ieder individu. We sturen een e-inventarisatie of spreken iedere deelnemer een uur in een persoonlijk gesprek. Hierna maken we de training op maat voor iedere deelnemer. We ontwikkelen dan voor bijvoorbeeld een introvert persoon instrumenten die voor hem of haar comfortabel voelen.

Kan ik extra kosten verwachten? - +

Excellent werkt op basis van all-in tarieven. Dit houdt in dat er naast het trainingstarief geen bijkomende kosten in rekening worden gebracht (tenzij expliciet anders overeengekomen).

Naast de training krijg je voor je trainingstarief:

  • Een intake met je trainer
  • Studiemateriaal
  • Lunch & drankjes
  • Certificaat
  • Support na afloop

Wat is de bedoeling van een intake met de trainer? - +

Jouw groei en praktijksituatie staan centraal. Tijdens de persoonlijke intake bepaal je samen met je trainer je leerdoelen en informeert de trainer over jouw praktijksituatie. Op deze manier kan de trainer de oefeningen specifiek inrichten op jouw werksituatie tijdens de training.

Waarin onderscheiden jullie je als een trainingsbedrijf? - +

Het woord Excellent is meer dan alleen een naam. Het is een filosofie. Een training is pas succesvol als het aansluit bij je natuurlijke stijl. Als je onze training volgt, dan zit het als gegoten. Je zult onze trainingen uitlopen met het gevoel: ik kan het - en ik ga het doen ook!

Onze training is interessant. De denkwijze is van vandaag – vol met voorbeelden uit jouw branche. Het meest belangrijke – jouw investering verdien je meerdere malen terug. We hebben een benijdenswaardig ROI-record, leveren nieuwe klanten en laten onze klanten kosten besparen sinds 2003.

Wat voor certificaat ontvang ik? - +

Na afronding van de training ontvang je een certificaat. Onze trainingen hebben het NRTO-keurmerk behaald. Hierdoor heb je een hoog aangeschreven certificaat dat je CV en LinkedIn profiel een geweldige boost geeft.


Trainingen algemeen

Zijn jullie trainingen geschikt voor mijn branche? - +

Onze trainingen zijn geschikt gemaakt voor alle branches in Nederland, voor kleinere startende ondernemingen tot multinationals zoals Shell. We trainen op alle lagen van overheidsinstellingen en hebben speciale tarieven voor non-profit organisaties.

Ik twijfel over welke training ik moet volgen, wat kan ik doen? - +

Als je het niet zeker weet, bel ons op 055 - 301 53 19. We hebben een specifieke scan om het juiste opleidingsplan voor je uit te zoeken. Onze specialisten zullen jouw opleidingsbehoefte vertrouwelijk behandelen.

Welke vaardigheden, talenten en ervaringen hebben jullie trainers? - +

Er zijn twee soorten trainers: diegene die praten en die met 'de voeten in de blubber staan'. Onze trainers behoren tot de laatste groep: ze verkopen zelf iedere dag, onderhandelen en presenteren, omdat ze ervan houden en om ervan te leven. Al onze trainers runnen hun eigen succesvolle bedrijven en hebben jobs gehad in boardrooms in de top van de Nederlandse industrie, zoals Shell, Achmea en Pfizer. We hebben trainers met specialismen zoals media, logistiek, advertising, gezondheidszorg, overheid, industrie en ICT. We bedienen alleen klanten met trainers met branche-ervaring en die gelijksoortige bedrijven hebben getraind in jouw sector.

Zijn de trainingen van Excellent erkend? - +

Ja, Excellent is lid van de NRTO en heeft het NRTO-keurmerk behaald. Dit officiële keurmerk biedt zekerheid dat onze trainingen aan hoge en actuele kwaliteitseisen voldoen.

Is het mogelijk om voor onze medewerkers een training op maat te verzorgen? - +

Dit is zeker mogelijk. Alle onze trainingen kunnen ook als incompany worden geboekt bij jou op locatie. Bij een incompany  wordt de training gegeven op de wijze die voor jou en jouw collega’s het beste uitkomt.

Meer weten? Neem dan contact op via 055 – 3015319 of stuur een e-mail naar info@excellenttrainers.nl 

Wat is het verschil tussen een open training en een incompany training? - +

Voor open trainingen nodigen we maximaal acht mensen uit vanuit diverse bedrijven. Onze evaluaties zijn buitengewoon goed – mensen zijn erg tevreden over de trainingen. Het voordeel van een open training is dat het goedkoper is als één tot drie van uw mensen getraind willen worden. Het is een mooie netwerkkans en je ontvangt veel inzichten over bedrijven die je tot klant wilt maken.

Een incompany training is efficiënt wanneer je vier of meer mensen wilt trainen. Een incompany training is geen standaard training, maar iedere training wordt op maat gemaakt voor jouw situatie, jouw markt, specifiek gericht op jouw mensen.

Hoe bepalen jullie mijn natuurlijke stijl en die van mijn team voor incompany trainingen? - +

Voor succesvolle incompany trainingen moeten we zoveel mogelijk weten over ieder individu. We sturen een e-inventarisatie of spreken iedere deelnemer een uur in een persoonlijk gesprek. Hierna maken we de training op maat voor iedere deelnemer. We ontwikkelen dan voor bijvoorbeeld een introvert persoon instrumenten die voor hem of haar comfortabel voelen.

Kan ik extra kosten verwachten? - +

Excellent werkt op basis van all-in tarieven. Dit houdt in dat er naast het trainingstarief geen bijkomende kosten in rekening worden gebracht (tenzij expliciet anders overeengekomen).

Naast de training krijg je voor je trainingstarief:

  • Een intake met je trainer
  • Studiemateriaal
  • Lunch & drankjes
  • Certificaat
  • Support na afloop

Wat is de bedoeling van een intake met de trainer? - +

Jouw groei en praktijksituatie staan centraal. Tijdens de persoonlijke intake bepaal je samen met je trainer je leerdoelen en informeert de trainer over jouw praktijksituatie. Op deze manier kan de trainer de oefeningen specifiek inrichten op jouw werksituatie tijdens de training.

Waarin onderscheiden jullie je als een trainingsbedrijf? - +

Het woord Excellent is meer dan alleen een naam. Het is een filosofie. Een training is pas succesvol als het aansluit bij je natuurlijke stijl. Als je onze training volgt, dan zit het als gegoten. Je zult onze trainingen uitlopen met het gevoel: ik kan het - en ik ga het doen ook!

Onze training is interessant. De denkwijze is van vandaag – vol met voorbeelden uit jouw branche. Het meest belangrijke – jouw investering verdien je meerdere malen terug. We hebben een benijdenswaardig ROI-record, leveren nieuwe klanten en laten onze klanten kosten besparen sinds 2003.

Wat voor certificaat ontvang ik? - +

Na afronding van de training ontvang je een certificaat. Onze trainingen hebben het NRTO-keurmerk behaald. Hierdoor heb je een hoog aangeschreven certificaat dat je CV en LinkedIn profiel een geweldige boost geeft.


Trainingen algemeen

Zijn jullie trainingen geschikt voor mijn branche? - +

Onze trainingen zijn geschikt gemaakt voor alle branches in Nederland, voor kleinere startende ondernemingen tot multinationals zoals Shell. We trainen op alle lagen van overheidsinstellingen en hebben speciale tarieven voor non-profit organisaties.

Ik twijfel over welke training ik moet volgen, wat kan ik doen? - +

Als je het niet zeker weet, bel ons op 055 - 301 53 19. We hebben een specifieke scan om het juiste opleidingsplan voor je uit te zoeken. Onze specialisten zullen jouw opleidingsbehoefte vertrouwelijk behandelen.

Welke vaardigheden, talenten en ervaringen hebben jullie trainers? - +

Er zijn twee soorten trainers: diegene die praten en die met 'de voeten in de blubber staan'. Onze trainers behoren tot de laatste groep: ze verkopen zelf iedere dag, onderhandelen en presenteren, omdat ze ervan houden en om ervan te leven. Al onze trainers runnen hun eigen succesvolle bedrijven en hebben jobs gehad in boardrooms in de top van de Nederlandse industrie, zoals Shell, Achmea en Pfizer. We hebben trainers met specialismen zoals media, logistiek, advertising, gezondheidszorg, overheid, industrie en ICT. We bedienen alleen klanten met trainers met branche-ervaring en die gelijksoortige bedrijven hebben getraind in jouw sector.

Zijn de trainingen van Excellent erkend? - +

Ja, Excellent is lid van de NRTO en heeft het NRTO-keurmerk behaald. Dit officiële keurmerk biedt zekerheid dat onze trainingen aan hoge en actuele kwaliteitseisen voldoen.

Is het mogelijk om voor onze medewerkers een training op maat te verzorgen? - +

Dit is zeker mogelijk. Alle onze trainingen kunnen ook als incompany worden geboekt bij jou op locatie. Bij een incompany  wordt de training gegeven op de wijze die voor jou en jouw collega’s het beste uitkomt.

Meer weten? Neem dan contact op via 055 – 3015319 of stuur een e-mail naar info@excellenttrainers.nl 

Wat is het verschil tussen een open training en een incompany training? - +

Voor open trainingen nodigen we maximaal acht mensen uit vanuit diverse bedrijven. Onze evaluaties zijn buitengewoon goed – mensen zijn erg tevreden over de trainingen. Het voordeel van een open training is dat het goedkoper is als één tot drie van uw mensen getraind willen worden. Het is een mooie netwerkkans en je ontvangt veel inzichten over bedrijven die je tot klant wilt maken.

Een incompany training is efficiënt wanneer je vier of meer mensen wilt trainen. Een incompany training is geen standaard training, maar iedere training wordt op maat gemaakt voor jouw situatie, jouw markt, specifiek gericht op jouw mensen.

Hoe bepalen jullie mijn natuurlijke stijl en die van mijn team voor incompany trainingen? - +

Voor succesvolle incompany trainingen moeten we zoveel mogelijk weten over ieder individu. We sturen een e-inventarisatie of spreken iedere deelnemer een uur in een persoonlijk gesprek. Hierna maken we de training op maat voor iedere deelnemer. We ontwikkelen dan voor bijvoorbeeld een introvert persoon instrumenten die voor hem of haar comfortabel voelen.

Kan ik extra kosten verwachten? - +

Excellent werkt op basis van all-in tarieven. Dit houdt in dat er naast het trainingstarief geen bijkomende kosten in rekening worden gebracht (tenzij expliciet anders overeengekomen).

Naast de training krijg je voor je trainingstarief:

  • Een intake met je trainer
  • Studiemateriaal
  • Lunch & drankjes
  • Certificaat
  • Support na afloop

Wat is de bedoeling van een intake met de trainer? - +

Jouw groei en praktijksituatie staan centraal. Tijdens de persoonlijke intake bepaal je samen met je trainer je leerdoelen en informeert de trainer over jouw praktijksituatie. Op deze manier kan de trainer de oefeningen specifiek inrichten op jouw werksituatie tijdens de training.

Waarin onderscheiden jullie je als een trainingsbedrijf? - +

Het woord Excellent is meer dan alleen een naam. Het is een filosofie. Een training is pas succesvol als het aansluit bij je natuurlijke stijl. Als je onze training volgt, dan zit het als gegoten. Je zult onze trainingen uitlopen met het gevoel: ik kan het - en ik ga het doen ook!

Onze training is interessant. De denkwijze is van vandaag – vol met voorbeelden uit jouw branche. Het meest belangrijke – jouw investering verdien je meerdere malen terug. We hebben een benijdenswaardig ROI-record, leveren nieuwe klanten en laten onze klanten kosten besparen sinds 2003.

Wat voor certificaat ontvang ik? - +

Na afronding van de training ontvang je een certificaat. Onze trainingen hebben het NRTO-keurmerk behaald. Hierdoor heb je een hoog aangeschreven certificaat dat je CV en LinkedIn profiel een geweldige boost geeft.


Trainingen algemeen

Zijn jullie trainingen geschikt voor mijn branche? - +

Onze trainingen zijn geschikt gemaakt voor alle branches in Nederland, voor kleinere startende ondernemingen tot multinationals zoals Shell. We trainen op alle lagen van overheidsinstellingen en hebben speciale tarieven voor non-profit organisaties.

Ik twijfel over welke training ik moet volgen, wat kan ik doen? - +

Als je het niet zeker weet, bel ons op 055 - 301 53 19. We hebben een specifieke scan om het juiste opleidingsplan voor je uit te zoeken. Onze specialisten zullen jouw opleidingsbehoefte vertrouwelijk behandelen.

Welke vaardigheden, talenten en ervaringen hebben jullie trainers? - +

Er zijn twee soorten trainers: diegene die praten en die met 'de voeten in de blubber staan'. Onze trainers behoren tot de laatste groep: ze verkopen zelf iedere dag, onderhandelen en presenteren, omdat ze ervan houden en om ervan te leven. Al onze trainers runnen hun eigen succesvolle bedrijven en hebben jobs gehad in boardrooms in de top van de Nederlandse industrie, zoals Shell, Achmea en Pfizer. We hebben trainers met specialismen zoals media, logistiek, advertising, gezondheidszorg, overheid, industrie en ICT. We bedienen alleen klanten met trainers met branche-ervaring en die gelijksoortige bedrijven hebben getraind in jouw sector.

Zijn de trainingen van Excellent erkend? - +

Ja, Excellent is lid van de NRTO en heeft het NRTO-keurmerk behaald. Dit officiële keurmerk biedt zekerheid dat onze trainingen aan hoge en actuele kwaliteitseisen voldoen.

Is het mogelijk om voor onze medewerkers een training op maat te verzorgen? - +

Dit is zeker mogelijk. Alle onze trainingen kunnen ook als incompany worden geboekt bij jou op locatie. Bij een incompany  wordt de training gegeven op de wijze die voor jou en jouw collega’s het beste uitkomt.

Meer weten? Neem dan contact op via 055 – 3015319 of stuur een e-mail naar info@excellenttrainers.nl 

Wat is het verschil tussen een open training en een incompany training? - +

Voor open trainingen nodigen we maximaal acht mensen uit vanuit diverse bedrijven. Onze evaluaties zijn buitengewoon goed – mensen zijn erg tevreden over de trainingen. Het voordeel van een open training is dat het goedkoper is als één tot drie van uw mensen getraind willen worden. Het is een mooie netwerkkans en je ontvangt veel inzichten over bedrijven die je tot klant wilt maken.

Een incompany training is efficiënt wanneer je vier of meer mensen wilt trainen. Een incompany training is geen standaard training, maar iedere training wordt op maat gemaakt voor jouw situatie, jouw markt, specifiek gericht op jouw mensen.

Hoe bepalen jullie mijn natuurlijke stijl en die van mijn team voor incompany trainingen? - +

Voor succesvolle incompany trainingen moeten we zoveel mogelijk weten over ieder individu. We sturen een e-inventarisatie of spreken iedere deelnemer een uur in een persoonlijk gesprek. Hierna maken we de training op maat voor iedere deelnemer. We ontwikkelen dan voor bijvoorbeeld een introvert persoon instrumenten die voor hem of haar comfortabel voelen.

Kan ik extra kosten verwachten? - +

Excellent werkt op basis van all-in tarieven. Dit houdt in dat er naast het trainingstarief geen bijkomende kosten in rekening worden gebracht (tenzij expliciet anders overeengekomen).

Naast de training krijg je voor je trainingstarief:

  • Een intake met je trainer
  • Studiemateriaal
  • Lunch & drankjes
  • Certificaat
  • Support na afloop

Wat is de bedoeling van een intake met de trainer? - +

Jouw groei en praktijksituatie staan centraal. Tijdens de persoonlijke intake bepaal je samen met je trainer je leerdoelen en informeert de trainer over jouw praktijksituatie. Op deze manier kan de trainer de oefeningen specifiek inrichten op jouw werksituatie tijdens de training.

Waarin onderscheiden jullie je als een trainingsbedrijf? - +

Het woord Excellent is meer dan alleen een naam. Het is een filosofie. Een training is pas succesvol als het aansluit bij je natuurlijke stijl. Als je onze training volgt, dan zit het als gegoten. Je zult onze trainingen uitlopen met het gevoel: ik kan het - en ik ga het doen ook!

Onze training is interessant. De denkwijze is van vandaag – vol met voorbeelden uit jouw branche. Het meest belangrijke – jouw investering verdien je meerdere malen terug. We hebben een benijdenswaardig ROI-record, leveren nieuwe klanten en laten onze klanten kosten besparen sinds 2003.

Wat voor certificaat ontvang ik? - +

Na afronding van de training ontvang je een certificaat. Onze trainingen hebben het NRTO-keurmerk behaald. Hierdoor heb je een hoog aangeschreven certificaat dat je CV en LinkedIn profiel een geweldige boost geeft.


Trainingen praktisch

Hoe schrijf ik mij in voor een training? - +

Allereerst, wat fijn dat je een passende training hebt gevonden. 

Een open training kan je boeken door op de button ‘inschrijving’ te klikken. Je wordt doorverwezen naar het inschrijvingsformulier van de desbetreffende training.

Voor een incompany training kan je ons bellen op 055 - 301 53 19 of mailen via ons contactformulier, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Vanuit ons gesprek zullen wij een gedetailleerd voorstel schrijven met een trainingsprogramma en een investeringsoverzicht.

Hoe kan ik mijn collega (‘s) inschrijven? - +

Je kan tijdens het aanmeldproces één of meerdere collega’s toevoegen.

Kan ik mijn inschrijving overdragen? - +

Mocht je zelf niet kunnen deelnemen, dan kun je je inschrijving overdragen aan bijvoorbeeld een collega. Stuur zo snel mogelijk de gegevens aan ons door, zodat we je inschrijving kunnen wijzigen en je collega tijdig kunnen informeren. 

Kan ik een reservering nemen op een training? - +

Jazeker, een reservering is vrijblijvend en kosteloos. Je hebt een training gevonden die aansluit bij jouw wensen. Wil je hier nog even over nadenken of heb je nét wat extra tijd nodig om het één en ander te regelen voor je inschrijving? Dat is geen probleem. Door een reservering te plaatsen reserveer je vrijblijvend een plek in de training. We houden deze plek twee weken voor je vast.

Krijg ik een bevestiging van inschrijving? - +

Direct na je inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen, neem dan contact met ons op om te controleren of je inschrijving is binnengekomen. Een week voor aanvang van de training ontvang je de laatste praktische details. Let op! Deze mails kunnen ook binnenkomen in je spam! 

Gaan jullie trainingen op locatie door? - +

Fysiek trainen op locatie kan doorgaan. Veiligheid staat voorop. Voor jou, voor onze trainers, voor iedereen. Wij werken volledig volgens de richtlijnen van het RIVM en de protocollen van het NRTO, de branchevereniging voor training en opleiding. Zo creëren we samen een veilige 1.5 meter leer- en werkomgeving.

Wanneer weet definitief dat de training doorgaat? - +

Wij nemen uiterlijk vier weken voordat de training gaat plaatsvinden contact met jou op, om je op de hoogte te stellen van het wel of niet doorgaan van de training. Wanneer er te weinig deelnemers zich hebben aangemeld voor training, gaat deze niet door. Wij zullen dan contact met jou opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Ik wil liever wel/niet bij een collega in de training, wat zijn de mogelijkheden? - +

Wanneer je liever wel of niet een training wilt volgen met een collega, kan dit bij de aanmelding expliciet vermeld worden. Jouw wensen staan voorop, dus houden wij hier graag rekening mee. Indien het zich toch voordoet dat een collega zichzelf aanmeldt bij dezelfde training, nemen wij contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik gratis parkeren bij de trainingslocatie? - +

De parkeerkosten verschillen per trainingslocatie. Voor meer informatie over parkeermogelijkheden kan er contact opgenomen worden met de desbetreffende locatie. Mocht de locatie nog niet bekend zijn, geef ons dan gerust een belletje.

Is het meenemen van een laptop noodzakelijk? - +

Het is niet noodzakelijk om een laptop mee te nemen naar de training. U beschikt tijdens de training over een trainingsmap.

Is het mogelijk om trainingsdagen in te halen? - +

Excellent richt zich op mensen met een drukke baan. Wij realiseren ons dat het kan voorkomen dat je een trainingsdag mist. Dikwijls bestaat er de mogelijkheid om, als de planning het toelaat, de gemiste training in een andere plaats of op een andere dag of tijdstip, in te halen. Overleg dit altijd vooraf via e-Connect met NCOI en met je docent.

Hoe groot zijn de groepen? - +

Wanneer je ziekteverschijnselen gaat vertonen tijdens de training dat voldoet aan de Coronaverschijnselen, moet je de training verlaten. Neem contact op met de GGD om een coronatest te laten afnemen. Wij nemen contact met je op over het afronden van de training.  

Wanneer kan ik zien bij wie ik in de groep zit? - +

Op de eerste trainingsdag kun je in de Influence Hub zien. Hierin staat wie er bij jou in de groep zit.

Wordt de lunch voor mij verzorgd? - +

De lunch en een lekkere bak koffie, thee of wat fris worden voor je geregeld. Heb je allergieën, geef die aan ons door, dan houden we daar uiteraard rekening mee!

Wanneer kan ik de factuur verwachten? - +

De factuur wordt circa twee weken voor aanvang van het programma naar het opgegeven factuuradres verzonden. Voor de betalingstermijn, zie artikel 5 – Facturering van onze Algemene Voorwaarden.


Trainingen praktisch

Hoe schrijf ik mij in voor een training? - +

Allereerst, wat fijn dat je een passende training hebt gevonden. 

Een open training kan je boeken door op de button ‘inschrijving’ te klikken. Je wordt doorverwezen naar het inschrijvingsformulier van de desbetreffende training.

Voor een incompany training kan je ons bellen op 055 - 301 53 19 of mailen via ons contactformulier, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Vanuit ons gesprek zullen wij een gedetailleerd voorstel schrijven met een trainingsprogramma en een investeringsoverzicht.

Hoe kan ik mijn collega (‘s) inschrijven? - +

Je kan tijdens het aanmeldproces één of meerdere collega’s toevoegen.

Kan ik mijn inschrijving overdragen? - +

Mocht je zelf niet kunnen deelnemen, dan kun je je inschrijving overdragen aan bijvoorbeeld een collega. Stuur zo snel mogelijk de gegevens aan ons door, zodat we je inschrijving kunnen wijzigen en je collega tijdig kunnen informeren. 

Kan ik een reservering nemen op een training? - +

Jazeker, een reservering is vrijblijvend en kosteloos. Je hebt een training gevonden die aansluit bij jouw wensen. Wil je hier nog even over nadenken of heb je nét wat extra tijd nodig om het één en ander te regelen voor je inschrijving? Dat is geen probleem. Door een reservering te plaatsen reserveer je vrijblijvend een plek in de training. We houden deze plek twee weken voor je vast.

Krijg ik een bevestiging van inschrijving? - +

Direct na je inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen, neem dan contact met ons op om te controleren of je inschrijving is binnengekomen. Een week voor aanvang van de training ontvang je de laatste praktische details. Let op! Deze mails kunnen ook binnenkomen in je spam! 

Gaan jullie trainingen op locatie door? - +

Fysiek trainen op locatie kan doorgaan. Veiligheid staat voorop. Voor jou, voor onze trainers, voor iedereen. Wij werken volledig volgens de richtlijnen van het RIVM en de protocollen van het NRTO, de branchevereniging voor training en opleiding. Zo creëren we samen een veilige 1.5 meter leer- en werkomgeving.

Wanneer weet definitief dat de training doorgaat? - +

Wij nemen uiterlijk vier weken voordat de training gaat plaatsvinden contact met jou op, om je op de hoogte te stellen van het wel of niet doorgaan van de training. Wanneer er te weinig deelnemers zich hebben aangemeld voor training, gaat deze niet door. Wij zullen dan contact met jou opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Ik wil liever wel/niet bij een collega in de training, wat zijn de mogelijkheden? - +

Wanneer je liever wel of niet een training wilt volgen met een collega, kan dit bij de aanmelding expliciet vermeld worden. Jouw wensen staan voorop, dus houden wij hier graag rekening mee. Indien het zich toch voordoet dat een collega zichzelf aanmeldt bij dezelfde training, nemen wij contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik gratis parkeren bij de trainingslocatie? - +

De parkeerkosten verschillen per trainingslocatie. Voor meer informatie over parkeermogelijkheden kan er contact opgenomen worden met de desbetreffende locatie. Mocht de locatie nog niet bekend zijn, geef ons dan gerust een belletje.

Is het meenemen van een laptop noodzakelijk? - +

Het is niet noodzakelijk om een laptop mee te nemen naar de training. U beschikt tijdens de training over een trainingsmap.

Is het mogelijk om trainingsdagen in te halen? - +

Excellent richt zich op mensen met een drukke baan. Wij realiseren ons dat het kan voorkomen dat je een trainingsdag mist. Dikwijls bestaat er de mogelijkheid om, als de planning het toelaat, de gemiste training in een andere plaats of op een andere dag of tijdstip, in te halen. Overleg dit altijd vooraf via e-Connect met NCOI en met je docent.

Hoe groot zijn de groepen? - +

Wanneer je ziekteverschijnselen gaat vertonen tijdens de training dat voldoet aan de Coronaverschijnselen, moet je de training verlaten. Neem contact op met de GGD om een coronatest te laten afnemen. Wij nemen contact met je op over het afronden van de training.  

Wanneer kan ik zien bij wie ik in de groep zit? - +

Op de eerste trainingsdag kun je in de Influence Hub zien. Hierin staat wie er bij jou in de groep zit.

Wordt de lunch voor mij verzorgd? - +

De lunch en een lekkere bak koffie, thee of wat fris worden voor je geregeld. Heb je allergieën, geef die aan ons door, dan houden we daar uiteraard rekening mee!

Wanneer kan ik de factuur verwachten? - +

De factuur wordt circa twee weken voor aanvang van het programma naar het opgegeven factuuradres verzonden. Voor de betalingstermijn, zie artikel 5 – Facturering van onze Algemene Voorwaarden.


Trainingen praktisch

Hoe schrijf ik mij in voor een training? - +

Allereerst, wat fijn dat je een passende training hebt gevonden. 

Een open training kan je boeken door op de button ‘inschrijving’ te klikken. Je wordt doorverwezen naar het inschrijvingsformulier van de desbetreffende training.

Voor een incompany training kan je ons bellen op 055 - 301 53 19 of mailen via ons contactformulier, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Vanuit ons gesprek zullen wij een gedetailleerd voorstel schrijven met een trainingsprogramma en een investeringsoverzicht.

Hoe kan ik mijn collega (‘s) inschrijven? - +

Je kan tijdens het aanmeldproces één of meerdere collega’s toevoegen.

Kan ik mijn inschrijving overdragen? - +

Mocht je zelf niet kunnen deelnemen, dan kun je je inschrijving overdragen aan bijvoorbeeld een collega. Stuur zo snel mogelijk de gegevens aan ons door, zodat we je inschrijving kunnen wijzigen en je collega tijdig kunnen informeren. 

Kan ik een reservering nemen op een training? - +

Jazeker, een reservering is vrijblijvend en kosteloos. Je hebt een training gevonden die aansluit bij jouw wensen. Wil je hier nog even over nadenken of heb je nét wat extra tijd nodig om het één en ander te regelen voor je inschrijving? Dat is geen probleem. Door een reservering te plaatsen reserveer je vrijblijvend een plek in de training. We houden deze plek twee weken voor je vast.

Krijg ik een bevestiging van inschrijving? - +

Direct na je inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen, neem dan contact met ons op om te controleren of je inschrijving is binnengekomen. Een week voor aanvang van de training ontvang je de laatste praktische details. Let op! Deze mails kunnen ook binnenkomen in je spam! 

Gaan jullie trainingen op locatie door? - +

Fysiek trainen op locatie kan doorgaan. Veiligheid staat voorop. Voor jou, voor onze trainers, voor iedereen. Wij werken volledig volgens de richtlijnen van het RIVM en de protocollen van het NRTO, de branchevereniging voor training en opleiding. Zo creëren we samen een veilige 1.5 meter leer- en werkomgeving.

Wanneer weet definitief dat de training doorgaat? - +

Wij nemen uiterlijk vier weken voordat de training gaat plaatsvinden contact met jou op, om je op de hoogte te stellen van het wel of niet doorgaan van de training. Wanneer er te weinig deelnemers zich hebben aangemeld voor training, gaat deze niet door. Wij zullen dan contact met jou opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Ik wil liever wel/niet bij een collega in de training, wat zijn de mogelijkheden? - +

Wanneer je liever wel of niet een training wilt volgen met een collega, kan dit bij de aanmelding expliciet vermeld worden. Jouw wensen staan voorop, dus houden wij hier graag rekening mee. Indien het zich toch voordoet dat een collega zichzelf aanmeldt bij dezelfde training, nemen wij contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik gratis parkeren bij de trainingslocatie? - +

De parkeerkosten verschillen per trainingslocatie. Voor meer informatie over parkeermogelijkheden kan er contact opgenomen worden met de desbetreffende locatie. Mocht de locatie nog niet bekend zijn, geef ons dan gerust een belletje.

Is het meenemen van een laptop noodzakelijk? - +

Het is niet noodzakelijk om een laptop mee te nemen naar de training. U beschikt tijdens de training over een trainingsmap.

Is het mogelijk om trainingsdagen in te halen? - +

Excellent richt zich op mensen met een drukke baan. Wij realiseren ons dat het kan voorkomen dat je een trainingsdag mist. Dikwijls bestaat er de mogelijkheid om, als de planning het toelaat, de gemiste training in een andere plaats of op een andere dag of tijdstip, in te halen. Overleg dit altijd vooraf via e-Connect met NCOI en met je docent.

Hoe groot zijn de groepen? - +

Wanneer je ziekteverschijnselen gaat vertonen tijdens de training dat voldoet aan de Coronaverschijnselen, moet je de training verlaten. Neem contact op met de GGD om een coronatest te laten afnemen. Wij nemen contact met je op over het afronden van de training.  

Wanneer kan ik zien bij wie ik in de groep zit? - +

Op de eerste trainingsdag kun je in de Influence Hub zien. Hierin staat wie er bij jou in de groep zit.

Wordt de lunch voor mij verzorgd? - +

De lunch en een lekkere bak koffie, thee of wat fris worden voor je geregeld. Heb je allergieën, geef die aan ons door, dan houden we daar uiteraard rekening mee!

Wanneer kan ik de factuur verwachten? - +

De factuur wordt circa twee weken voor aanvang van het programma naar het opgegeven factuuradres verzonden. Voor de betalingstermijn, zie artikel 5 – Facturering van onze Algemene Voorwaarden.


Trainingen praktisch

Hoe schrijf ik mij in voor een training? - +

Allereerst, wat fijn dat je een passende training hebt gevonden. 

Een open training kan je boeken door op de button ‘inschrijving’ te klikken. Je wordt doorverwezen naar het inschrijvingsformulier van de desbetreffende training.

Voor een incompany training kan je ons bellen op 055 - 301 53 19 of mailen via ons contactformulier, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Vanuit ons gesprek zullen wij een gedetailleerd voorstel schrijven met een trainingsprogramma en een investeringsoverzicht.

Hoe kan ik mijn collega (‘s) inschrijven? - +

Je kan tijdens het aanmeldproces één of meerdere collega’s toevoegen.

Kan ik mijn inschrijving overdragen? - +

Mocht je zelf niet kunnen deelnemen, dan kun je je inschrijving overdragen aan bijvoorbeeld een collega. Stuur zo snel mogelijk de gegevens aan ons door, zodat we je inschrijving kunnen wijzigen en je collega tijdig kunnen informeren. 

Kan ik een reservering nemen op een training? - +

Jazeker, een reservering is vrijblijvend en kosteloos. Je hebt een training gevonden die aansluit bij jouw wensen. Wil je hier nog even over nadenken of heb je nét wat extra tijd nodig om het één en ander te regelen voor je inschrijving? Dat is geen probleem. Door een reservering te plaatsen reserveer je vrijblijvend een plek in de training. We houden deze plek twee weken voor je vast.

Krijg ik een bevestiging van inschrijving? - +

Direct na je inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen, neem dan contact met ons op om te controleren of je inschrijving is binnengekomen. Een week voor aanvang van de training ontvang je de laatste praktische details. Let op! Deze mails kunnen ook binnenkomen in je spam! 

Gaan jullie trainingen op locatie door? - +

Fysiek trainen op locatie kan doorgaan. Veiligheid staat voorop. Voor jou, voor onze trainers, voor iedereen. Wij werken volledig volgens de richtlijnen van het RIVM en de protocollen van het NRTO, de branchevereniging voor training en opleiding. Zo creëren we samen een veilige 1.5 meter leer- en werkomgeving.

Wanneer weet definitief dat de training doorgaat? - +

Wij nemen uiterlijk vier weken voordat de training gaat plaatsvinden contact met jou op, om je op de hoogte te stellen van het wel of niet doorgaan van de training. Wanneer er te weinig deelnemers zich hebben aangemeld voor training, gaat deze niet door. Wij zullen dan contact met jou opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Ik wil liever wel/niet bij een collega in de training, wat zijn de mogelijkheden? - +

Wanneer je liever wel of niet een training wilt volgen met een collega, kan dit bij de aanmelding expliciet vermeld worden. Jouw wensen staan voorop, dus houden wij hier graag rekening mee. Indien het zich toch voordoet dat een collega zichzelf aanmeldt bij dezelfde training, nemen wij contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik gratis parkeren bij de trainingslocatie? - +

De parkeerkosten verschillen per trainingslocatie. Voor meer informatie over parkeermogelijkheden kan er contact opgenomen worden met de desbetreffende locatie. Mocht de locatie nog niet bekend zijn, geef ons dan gerust een belletje.

Is het meenemen van een laptop noodzakelijk? - +

Het is niet noodzakelijk om een laptop mee te nemen naar de training. U beschikt tijdens de training over een trainingsmap.

Is het mogelijk om trainingsdagen in te halen? - +

Excellent richt zich op mensen met een drukke baan. Wij realiseren ons dat het kan voorkomen dat je een trainingsdag mist. Dikwijls bestaat er de mogelijkheid om, als de planning het toelaat, de gemiste training in een andere plaats of op een andere dag of tijdstip, in te halen. Overleg dit altijd vooraf via e-Connect met NCOI en met je docent.

Hoe groot zijn de groepen? - +

Wanneer je ziekteverschijnselen gaat vertonen tijdens de training dat voldoet aan de Coronaverschijnselen, moet je de training verlaten. Neem contact op met de GGD om een coronatest te laten afnemen. Wij nemen contact met je op over het afronden van de training.  

Wanneer kan ik zien bij wie ik in de groep zit? - +

Op de eerste trainingsdag kun je in de Influence Hub zien. Hierin staat wie er bij jou in de groep zit.

Wordt de lunch voor mij verzorgd? - +

De lunch en een lekkere bak koffie, thee of wat fris worden voor je geregeld. Heb je allergieën, geef die aan ons door, dan houden we daar uiteraard rekening mee!

Wanneer kan ik de factuur verwachten? - +

De factuur wordt circa twee weken voor aanvang van het programma naar het opgegeven factuuradres verzonden. Voor de betalingstermijn, zie artikel 5 – Facturering van onze Algemene Voorwaarden.


COVID-19

Welke maatregelen in verband met COVID-19 hebben jullie getroffen? - +

We hanteren een nauwkeurig protocol van het RIVM. Daarnaast doen wij er zelf ook alles aan om een veilige omgeving te creëren voor het geven van onze trainingen. We hebben beschikking over grote ruimtes, waarbij te allen tijde de 1,5 meter maatregel in acht kan worden genomen. 

Tijdens de training zijn er vaste zalen toegewezen aan een deelnemersgroep. We zijn ons daarnaast extra bewust van de hygiëne en zorgen dan ook voor het behouden hiervan.

We zorgen ervoor dat zo min mogelijk groepen elkaar kruisen op de trainingslocatie. Er zijn looproutes aangelegd en de pauzemomenten zijn ingedeeld volgens een vast schema. Ook rondom de catering en hotelovernachtingen zijn alle benodigde richtlijnen geïmplementeerd.

Hoe groot zijn de groepen? - +

Wij hanteren een maximum van acht personen per groep. Wij beschikken over grote ruimtes, waarin voldoende afstand gehouden kan worden. De trainingen gaan dikwijls door vanaf vier deelnemers.

Wat als er in het najaar opnieuw een golf van COVID-19 is? - +

Mochten wij dit najaar wegens een nieuwe corona uitbraak een training moeten annuleren, dan kijken we samen met u naar de oplossingsmogelijkheden.

Afhankelijk van de termijn en locatie kan het zijn dat er wel verplaatsingskosten in rekening gebracht worden. Indien dit het geval is, proberen wij de kosten zo laag mogelijk te houden en contacteren wij jou. 

Wat kan ik vooraf en tijdens de training doen om een veilige situatie te creëren? - +

Samen zorgen we voor een veilige trainingsomgeving. Volg de looproutes, indien aangelegd, houd voldoende afstand tijdens de training en desinfecteer je handen bij binnenkomst.

Wat is jullie mondkapjesbeleid? - +

Als groep heb je tijdens de training beschikking over een vaste ruimte. In de ruimte geldt er geen mondkapjesplicht. Indien je buiten de ruimte treedt of je verplaatst naar en andere locatie, is het dragen van een mondkapje wel verplicht . Op onze trainingslocaties zijn duidelijke instructies aanwezig. Verder vragen we je ten alle tijden rekening te houden met wensen van de mensen uit je groep. Samen zorgen we voor een veilige omgeving. 

Wat als ik of een van mijn groepsleden kort voor de start van de training ziek wordt ? - +

Wanneer jijzelf of iemand uit jouw omgeving ziekteverschijnselen vertoond en jij voorkort met diegene in aanraking bent geweest, mag je niet deelnemen aan de training. Indien dit het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zoeken samen naar een nieuwe datum. Uiteraard proberen wij dit kosteloos te doen, maar dit kunnen wij niet garanderen. We doen ons uiterste best om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Wat moet ik doen als ik ziek word tijdens de training? - +

Wanneer je ziekteverschijnselen gaat vertonen tijdens de training dat voldoet aan de Coronaverschijnselen, moet je de training verlaten. Neem contact op met de GGD om een coronatest te laten afnemen. Wij nemen contact met je op over het afronden van de training.  


COVID-19

Welke maatregelen in verband met COVID-19 hebben jullie getroffen? - +

We hanteren een nauwkeurig protocol van het RIVM. Daarnaast doen wij er zelf ook alles aan om een veilige omgeving te creëren voor het geven van onze trainingen. We hebben beschikking over grote ruimtes, waarbij te allen tijde de 1,5 meter maatregel in acht kan worden genomen. 

Tijdens de training zijn er vaste zalen toegewezen aan een deelnemersgroep. We zijn ons daarnaast extra bewust van de hygiëne en zorgen dan ook voor het behouden hiervan.

We zorgen ervoor dat zo min mogelijk groepen elkaar kruisen op de trainingslocatie. Er zijn looproutes aangelegd en de pauzemomenten zijn ingedeeld volgens een vast schema. Ook rondom de catering en hotelovernachtingen zijn alle benodigde richtlijnen geïmplementeerd.

Hoe groot zijn de groepen? - +

Wij hanteren een maximum van acht personen per groep. Wij beschikken over grote ruimtes, waarin voldoende afstand gehouden kan worden. De trainingen gaan dikwijls door vanaf vier deelnemers.

Wat als er in het najaar opnieuw een golf van COVID-19 is? - +

Mochten wij dit najaar wegens een nieuwe corona uitbraak een training moeten annuleren, dan kijken we samen met u naar de oplossingsmogelijkheden.

Afhankelijk van de termijn en locatie kan het zijn dat er wel verplaatsingskosten in rekening gebracht worden. Indien dit het geval is, proberen wij de kosten zo laag mogelijk te houden en contacteren wij jou. 

Wat kan ik vooraf en tijdens de training doen om een veilige situatie te creëren? - +

Samen zorgen we voor een veilige trainingsomgeving. Volg de looproutes, indien aangelegd, houd voldoende afstand tijdens de training en desinfecteer je handen bij binnenkomst.

Wat is jullie mondkapjesbeleid? - +

Als groep heb je tijdens de training beschikking over een vaste ruimte. In de ruimte geldt er geen mondkapjesplicht. Indien je buiten de ruimte treedt of je verplaatst naar en andere locatie, is het dragen van een mondkapje wel verplicht . Op onze trainingslocaties zijn duidelijke instructies aanwezig. Verder vragen we je ten alle tijden rekening te houden met wensen van de mensen uit je groep. Samen zorgen we voor een veilige omgeving. 

Wat als ik of een van mijn groepsleden kort voor de start van de training ziek wordt ? - +

Wanneer jijzelf of iemand uit jouw omgeving ziekteverschijnselen vertoond en jij voorkort met diegene in aanraking bent geweest, mag je niet deelnemen aan de training. Indien dit het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zoeken samen naar een nieuwe datum. Uiteraard proberen wij dit kosteloos te doen, maar dit kunnen wij niet garanderen. We doen ons uiterste best om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Wat moet ik doen als ik ziek word tijdens de training? - +

Wanneer je ziekteverschijnselen gaat vertonen tijdens de training dat voldoet aan de Coronaverschijnselen, moet je de training verlaten. Neem contact op met de GGD om een coronatest te laten afnemen. Wij nemen contact met je op over het afronden van de training.  


COVID-19

Welke maatregelen in verband met COVID-19 hebben jullie getroffen? - +

We hanteren een nauwkeurig protocol van het RIVM. Daarnaast doen wij er zelf ook alles aan om een veilige omgeving te creëren voor het geven van onze trainingen. We hebben beschikking over grote ruimtes, waarbij te allen tijde de 1,5 meter maatregel in acht kan worden genomen. 

Tijdens de training zijn er vaste zalen toegewezen aan een deelnemersgroep. We zijn ons daarnaast extra bewust van de hygiëne en zorgen dan ook voor het behouden hiervan.

We zorgen ervoor dat zo min mogelijk groepen elkaar kruisen op de trainingslocatie. Er zijn looproutes aangelegd en de pauzemomenten zijn ingedeeld volgens een vast schema. Ook rondom de catering en hotelovernachtingen zijn alle benodigde richtlijnen geïmplementeerd.

Hoe groot zijn de groepen? - +

Wij hanteren een maximum van acht personen per groep. Wij beschikken over grote ruimtes, waarin voldoende afstand gehouden kan worden. De trainingen gaan dikwijls door vanaf vier deelnemers.

Wat als er in het najaar opnieuw een golf van COVID-19 is? - +

Mochten wij dit najaar wegens een nieuwe corona uitbraak een training moeten annuleren, dan kijken we samen met u naar de oplossingsmogelijkheden.

Afhankelijk van de termijn en locatie kan het zijn dat er wel verplaatsingskosten in rekening gebracht worden. Indien dit het geval is, proberen wij de kosten zo laag mogelijk te houden en contacteren wij jou. 

Wat kan ik vooraf en tijdens de training doen om een veilige situatie te creëren? - +

Samen zorgen we voor een veilige trainingsomgeving. Volg de looproutes, indien aangelegd, houd voldoende afstand tijdens de training en desinfecteer je handen bij binnenkomst.

Wat is jullie mondkapjesbeleid? - +

Als groep heb je tijdens de training beschikking over een vaste ruimte. In de ruimte geldt er geen mondkapjesplicht. Indien je buiten de ruimte treedt of je verplaatst naar en andere locatie, is het dragen van een mondkapje wel verplicht . Op onze trainingslocaties zijn duidelijke instructies aanwezig. Verder vragen we je ten alle tijden rekening te houden met wensen van de mensen uit je groep. Samen zorgen we voor een veilige omgeving. 

Wat als ik of een van mijn groepsleden kort voor de start van de training ziek wordt ? - +

Wanneer jijzelf of iemand uit jouw omgeving ziekteverschijnselen vertoond en jij voorkort met diegene in aanraking bent geweest, mag je niet deelnemen aan de training. Indien dit het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zoeken samen naar een nieuwe datum. Uiteraard proberen wij dit kosteloos te doen, maar dit kunnen wij niet garanderen. We doen ons uiterste best om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Wat moet ik doen als ik ziek word tijdens de training? - +

Wanneer je ziekteverschijnselen gaat vertonen tijdens de training dat voldoet aan de Coronaverschijnselen, moet je de training verlaten. Neem contact op met de GGD om een coronatest te laten afnemen. Wij nemen contact met je op over het afronden van de training.  


COVID-19

Welke maatregelen in verband met COVID-19 hebben jullie getroffen? - +

We hanteren een nauwkeurig protocol van het RIVM. Daarnaast doen wij er zelf ook alles aan om een veilige omgeving te creëren voor het geven van onze trainingen. We hebben beschikking over grote ruimtes, waarbij te allen tijde de 1,5 meter maatregel in acht kan worden genomen. 

Tijdens de training zijn er vaste zalen toegewezen aan een deelnemersgroep. We zijn ons daarnaast extra bewust van de hygiëne en zorgen dan ook voor het behouden hiervan.

We zorgen ervoor dat zo min mogelijk groepen elkaar kruisen op de trainingslocatie. Er zijn looproutes aangelegd en de pauzemomenten zijn ingedeeld volgens een vast schema. Ook rondom de catering en hotelovernachtingen zijn alle benodigde richtlijnen geïmplementeerd.

Hoe groot zijn de groepen? - +

Wij hanteren een maximum van acht personen per groep. Wij beschikken over grote ruimtes, waarin voldoende afstand gehouden kan worden. De trainingen gaan dikwijls door vanaf vier deelnemers.

Wat als er in het najaar opnieuw een golf van COVID-19 is? - +

Mochten wij dit najaar wegens een nieuwe corona uitbraak een training moeten annuleren, dan kijken we samen met u naar de oplossingsmogelijkheden.

Afhankelijk van de termijn en locatie kan het zijn dat er wel verplaatsingskosten in rekening gebracht worden. Indien dit het geval is, proberen wij de kosten zo laag mogelijk te houden en contacteren wij jou. 

Wat kan ik vooraf en tijdens de training doen om een veilige situatie te creëren? - +

Samen zorgen we voor een veilige trainingsomgeving. Volg de looproutes, indien aangelegd, houd voldoende afstand tijdens de training en desinfecteer je handen bij binnenkomst.

Wat is jullie mondkapjesbeleid? - +

Als groep heb je tijdens de training beschikking over een vaste ruimte. In de ruimte geldt er geen mondkapjesplicht. Indien je buiten de ruimte treedt of je verplaatst naar en andere locatie, is het dragen van een mondkapje wel verplicht . Op onze trainingslocaties zijn duidelijke instructies aanwezig. Verder vragen we je ten alle tijden rekening te houden met wensen van de mensen uit je groep. Samen zorgen we voor een veilige omgeving. 

Wat als ik of een van mijn groepsleden kort voor de start van de training ziek wordt ? - +

Wanneer jijzelf of iemand uit jouw omgeving ziekteverschijnselen vertoond en jij voorkort met diegene in aanraking bent geweest, mag je niet deelnemen aan de training. Indien dit het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zoeken samen naar een nieuwe datum. Uiteraard proberen wij dit kosteloos te doen, maar dit kunnen wij niet garanderen. We doen ons uiterste best om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Wat moet ik doen als ik ziek word tijdens de training? - +

Wanneer je ziekteverschijnselen gaat vertonen tijdens de training dat voldoet aan de Coronaverschijnselen, moet je de training verlaten. Neem contact op met de GGD om een coronatest te laten afnemen. Wij nemen contact met je op over het afronden van de training.